Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

sobota, 22 października 2011

77.Zestaw Demi Lovato.

Siemka zanim napiszę jak tam u mnie no i  wogólę zapytam się was to chciałam strasznie  przeprosić
 http://sexshow-skateraming.blogspot.com/ , bo to nie Lilian powinna przepraszać tylko ja.
Ponieważ to ja ściągnęłam a nie ona, ale przeprosiny należą się również Paris i Lilian bo to wy jesteście głównymi autorkami Blue-Pepsi i to prze zemnie was wyzywano.Mam nadzieje że przyjmiecie te przeprosiny  a  jak mnie usuniecie z tego bloga to naapewno nie będę się gniewać.Wiem ,że głupio zrobiłam no ,ale stało się ..To co ściągnęłam od tego bloga to już usunęłam.No to dobra wróćmy do tematu.
Jak z wami , a w szkole?Ej , macie zestaw Demi Lovato
 tło.
 nagłówek.
.avek.