Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

środa, 23 listopada 2011

80. Dwie sesje Kristen Stewart .

Cześć ! Po dłuuuuuuuuugiej nieobecności wracam z nową notką . Proszę , nie obwiniajcie mnie o to ,że nie dodaje postów ,ale po prostu nie mam czasu ! Poniedziałek - kartkówka , wtorek - sprawdzian , środa - pytanka itd. Nawet koledzy i koleżanki z mojej klasy skarżą się ,że nie dodaje postów ! Wymiękam ,ale znalazłam na bloga chwilkę czasu i znalazłam dość fajne sesje Kristen ,które na pewno zachwycą fanów ''Zmierzchu'' . Sama jestem wieeelką fanką całej sagi . Nawet byłam już na ''Przed Świtem'' z Paris ! Film był po prostu cudowny ! Zgniotłam prawie Parysce dłoń , gdy Bella ''umierała'' ! ;) Film był piękny i NAPRAWDĘ zapraszam wszystkich do obejrzenia . Sama gdy nie zobaczę go jeszcze raz po prostu zwariuję ! Myślę o nim ciągle ! Ale nie będę zawracała wam głowy jakimiś moimi urojeniami na temat sagi . Chciałam  wam jeszcze wspomnieć o tym ,że jutro dodam nowe tło i nagłówek ,który zrobił mój kolega , KeayS . Mam nadzieję ,że tło i nagłówek wam się spodobają . A teraz macie sesje . ;)


SESJA I :








 SESJA II :




BIERZESZ = PISZESZ !

Pozdrowionka ! Lilian .

3 komentarze:

  1. Lilian twe notki są super. Szkoda , że niektórzy nie potrafią tego docenić. Biorę - bardzo lubię Kristen. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. osoba wyżej mądrze mówi . nie wiem czemu inni nic nie dodają . bardzo lubie blue pepsi i wasze notki . ;D

    OdpowiedzUsuń

napisz co myślisz o notce ;)