Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

środa, 23 listopada 2011

82. Avatary z Taylorem Lautnerem .

Siemka , to ja  Paris .Tamto konto nie wiem czemu , ale skasowało mi się ;( Teraz będę występować pod ps. Mr Anne , ;)) No , co tam u was ?? Jakieś plany na weekend ?! ;)) Ja ostatnio byłam z Lilian w galerii na sadze Zmierzch i powiem szczerze było SUPER . Kupiłam sobie sweter , różowo- czarny w Reserved .A Przed Świtem polubiłam baaaardzo . Najbardziej z wszystkich aktorów polubiłam Taylora Lautnera , który jest extraaa ;) Długo nie pisałam i się nie odzywałam - sorki ! ;) Ale obiecuje , że bd  pisać w wolnej chwili . Teraz zadają nam bardzo dużo i ciężko będzie. Ale napewno coś wstawie . A oto mój ulubiony Jackob !!! ;)






Noi jakie ?? I pamiętajcie ! :


Bierzesz ? = Piszesz !


(c) Paryska

Pozdraawiam , załoga B-Pepsi !!

1 komentarz:

napisz co myślisz o notce ;)