Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

czwartek, 31 maja 2012

96.Galaktyczne tła i avatary!

Pytam znów czemu nie ma pod postami komentarzy ?! Ludzie po co my to piszemy skoro nikt nie daje nam za to wdzięczności.My wam gór przenosić nie każemy , a nie ciężko jest napisać komentarz : biorę czy coś - nawet jako anonim. Nie musisz się zbytnio starać poświęcisz na to 3 minuty . Jak pod tą notką nie będzie 10 komentarzy do ja już nie pisze. Dalsza praca nie ma sensu , ponieważ skoro nikt tego nie odwiedza to po co ja mam się starać ?! Nie wiem jak Lilian zrobi , ale ja się zawieszam jak nie będzie choć 10 komentarzy.My się staramy wszystko żeby było jak najlepiej , a wam się nie chce jednego komentarza napisać!!Dobra na dzisiaj mam dla was galaktyczne avatary i tła . :) Troszkę się ich obszukałam i akurat sobie wymyśliłam , że będą to galaktyczne avatary.Mam nadzieję , że wam się spodobają. A więc jak tam przed Dniem Dziecka. My mamy jutro w szkole jakieś zawody i tak dalej. Może będzie jakaś zabawa czy coś . Nie chce mi się iść, ale skoro Lilian idzie to nie zostawię jej samej.A jak u was w szkole ? Oceny jasne już , ale pewnie poprawki jak wszędzie. My już po wynikach egz. szóstoklasisty nawet mi dobrze poszło i Lilian też. Więc życzę wam udanego DNIA DZIECKA ;D !
PAMIĘTAJCIE I KOMACH!:) Dla Lilian także .

No to zostawiam avki i tła (pomieszane) :) ;












































18 komentarzy:

  1. ahh Galaktyka! <33
    Nie zawieszaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motyw galaxy! ♥

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę, ale pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. bosch
    , nie pamiętam kiedy tu ostatnio wchodziłam , ale jak tu weszłam to aż się przeraziłam ,
    żadna u mnie dziwota ,
    że u was tu pusto jak przy grotach ,
    bo kiedyś tu było wesoło i miło ,
    ale jak tu patrze to widzę , że dużo tu się zmieniło ,
    gdzie te kolorki co były dawniej ,
    gdzie te posty co były dawniej ,
    została tylko czarna strona ,
    i jak tak na to patrze to tylko boli mnie głowa ,
    weźcie dziewczyny , dobrze wam radzę , zmieńcie podejście będzie zabawniej
    i może uda się wam naprawić to fajne Blue Pepsi co było dawniej .

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 komentarz - proszę o notkęe .

    OdpowiedzUsuń
  6. wzięłam kilka, dziekuję KOCHANI

    OdpowiedzUsuń
  7. lool czemu , nic nie piszecie . ?

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zrobic zdjecie to i tlo galaxy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. to mogę dać w nast. poście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sssssssssssssssij dziwko

    OdpowiedzUsuń
  11. 24 yrs old Programmer Analyst II Harlie Caraher, hailing from Burlington enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Leather crafting. Took a trip to Zollverein Coal Mine Industrial Complex in Essen and drives a Ferrari 250 GT California. Poznaj fakty

    OdpowiedzUsuń

napisz co myślisz o notce ;)