Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

środa, 14 grudnia 2011

84.Avatary Justina Biebera .

Siemka ! Już dawno nie dodawałam (i Paris i sasyaa nie dodawały) postów . W ogóle nie miałam czasu ! Non stop wkuwanie , wkuwanie , wkuwanie . U Paris to samo (chodzimy do tej samej klasy więc wiem) no i konkursy ... A ! Pozdrawiam moich kolegów ,którzy mówią na mnie i na Paryskę KUJONY ! Co  robicie w Sylwestra ? Ja chyba spędzę je sama ;( Nikt z mojej paczki nic nie organizuje ... Bez sensu . Co do Justina Biebera , ostatnio coraz częściej przebywa z Seleną ! On... Taki ... z ... Seleną ? Według mnie nie pasują do siebie ... Oceńcie sami . A teraz avatary z Justinem . Kilka z nich są z Seleną . Robiłam je sama . Mam nadzieję ,że uszanujecie mój "trud" i dodacie chociaż dwa komentarze ? :)
Zaczynamy zdjęciem ,na którym Bieber ma spodnie ... Tam gdzie ma . Sami zobaczcie . Znalazłam to zdjęcie jak szukałam zdjęcia na avatary ...



A teraz avki (spokojnie ! poprawiłam ! dzięki za upomnienia w komentarzach !;)) ). :












BIERZESZ ?! = PISZESZ !

Lilian , ;)

4 komentarze:

napisz co myślisz o notce ;)