Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

sobota, 17 grudnia 2011

85.Konkurs na button B-Pepsi + avatary par (duże) + ROK BLOGA !

Cześć ! Nareszcie zaczęliście komentować nasze wpisy ! Dzięki ! ;) Uwierzycie ,że już B-Pepsi ma ROK !? Tak do dość dużo . Blog został założony 09.12.2010 r. ,a już dwa miesiące później opuściłam go . Tak niestety to prawda . Ale bo bloggowania powróciłam w maju tego roku . Blog już w samym maju miał 1030 wyświetleń . Chciałam powiększyć licznik wyświetleń dlatego zaprosiłam do wspólnego bloggowania Paris , moją najlepszą przyjaciółkę . W czerwcu B-Pepsi miało dzięki mnie i Paris 2718 wyświetleń ! To było dla nas bardzo przełomowe . Sasyaa dołączyła do obsady B-Pepsi 7.10.2011r. za pomocą konkursu ,który zorganizowałyśmy z Paris . W październiku też zdarzyła się dość głośna afera z B-Pepsi w roli głównej . Mianowicie sasyaa . nie wiedząc o konsekwencjach ściągnęła z bloga sexshow-skateraming.blogspot.com różne rzeczy oferowane prze z ten blog . Na szczęście sprawa szybko ucichła ,ale B-Pepsi zyskało wrogów .  Aż w końcu nadszedł ROK B-Pepsi . Z tej okazji mam dla was nowiusieńkie buttony . Chciałam ,abyś napisał/napisała w komentarzu ,który TOBIE się najbardziej podoba . Ten ,który będzie miał najwięcej głosów ,zostanie buttonem rocznego Blue-Pepsi .


BIERZESZ ?! = PISZESZ !
A oto propozycje ! :

1)
 2)
 3)
Mam nadzieje ,że wam się podobają . A teraz macie kilka avatarów z zakochanymi parami ! ;)
















BIERZESZ ? = PISZESZ !
Lilian ,

9 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podoba nr 3 . Biore kilka avatarów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilian , myślę że każdy jest najlepszy .Oh , te twoje zdolności graficzne ;) Niech nasi decydują sami . !

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze to 2 . pasuje do nagłówka !

    OdpowiedzUsuń
  4. DO DUPY;P
    NA JAKIMŚ BLOGU WIDZIAŁEM TAKIE SAME ...
    ZGAPIŁAŚ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimie , chciałam ci powiedzieć ,że to nie możliwe ,abyś widział takie same na jakimś blogu . Może jedno czy dwa . Ściągałam je wszystkie z loveit.pl nie z blogów ... Więc chyba wygrałam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej extra 2 , Lillian jesteś najlepsza i widać , że to ty najwięcej czasu poświęcasz na Blue-Pepsi a tak wg . to luuknij na mojego blogga , wprawdzie dopiero zaczynam http://cookie-cream-blue.blogspot.com/ , a i mam proźbę czy mogłabyś napisać do mnie cookie.and.cream@interia.pl bo mam sprawę dotyczącą bloga . Alice .

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne:)
    Biorę:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne:)
    Biorę:D

    OdpowiedzUsuń

napisz co myślisz o notce ;)