Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

niedziela, 1 stycznia 2012

87.Avatary site models cz.18 (duże)

Czeeść ! Jak tam po sylwestrze ? Dobrze się bawiliście ?;) Ja niestety siedziałam z moim rodzeństwem w domu ;(( Ale pozdrawiam moje kumpele ;D Spędziłam ten wieczór z Polsatem i można powiedzieć ,że się dobrze bawiłam . Założyłam sobie buty na obcasach mojej mamy(są takie boskie ,że nie mogłam się obszeć !;D) , Piccolo pod pachą no i sobie tańczyłam ;) Tak , to niestety prawda ! A jak u was ? Zrobiliście coś ''szalonego'' ? Piszcie ! A teraz avatary site models ! A przy okazji :



BIERZESZ ?! = PISZESZ !























pozdrowienia, Lilian ;)

9 komentarzy:

  1. witaj . zapraszam na konkurs graficzny ! jeśli wygrasz otrzymasz 100 komów . jesli odpadniesz wcześniej dam Ci 10,15,20, 30,50,100 komów, zalezy w którym etapie odpadniesz : ) oczywiście jeśli prace mi się bardziej spodobają to dociąnę do 200 lub 300.; ) na blogu wszystko podane ; ) przepraszam za obecny wygląd bloga,ale nie miałam czasu zrobić grafiki : ) byłabym zaszczycona, gdybyś wzięła udział w tym konkursie, gdyż robisz świetną grafikę . jeśli wezmiesz udział, jestem niemal pewna, że wygrasz ten konkurs , więc serdecznie zapraszam . świetny blog ! mój blog z tym konkursem : lastsun.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. JA też Biorę:)))
      Zajebiste są:D

      Usuń
  3. kradnę tylko szkoda,że takie małe. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. kradne <3 super

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę , są zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń

napisz co myślisz o notce ;)