Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

piątek, 20 stycznia 2012

88. Avatary : Katy Perry z teledysku , Adele i Miley Cyrus .

Czeeeść wam , <33 Przepraszam , że tak długo nie pisałam . ;) Jak wam minął sylwek ? Co tam w szkole ? Wystawili już oceny ? ;)) Jak wam poszły średnie ?? ;) Ja przyznam , że nawet miło spędziłam sylwestra . Oczywiście nikt z naszej paczki nie organizował sylwka , więc spędziłam go sama . Ale to nicc . ;)) Dobra a ja mam dziś dla was avki . Z kim ? Sami zobaczcie .
PS ; CHCIAŁABYM ZAŁOŻYĆ ANKIETĘ , W KTÓREJ NAPISAŁABYM ; CZY CHCECIE ŻEBY PARIS (CZYLI JA ) ZOSTAŁA NA BLOGU I PROWADZIŁA GO . 
Dlaczego ta ankieta ? Bo chce się dowiedzieć jakie macie o mnie zdanie . Jeśli będzie więcej na nie , postanowiłam odejść , jeśli na tak to będzie mi bardzo miło i zostanę . Po prostu liczę się z waszym zdaniem i wiem , że za rzadko dodaje notki , ale postanowiłam , że to się zmieni . ;)) 2 notki raz na tydzień . Dobra ankieta pojawi się później . 


                      bierzesz ? = piszesz !
Avki :




















1 komentarz:

  1. fajne są te z Katy Perry , ale wycinaj je inaczej , jeżeli możesz .

    OdpowiedzUsuń

napisz co myślisz o notce ;)