Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

piątek, 20 stycznia 2012

89.Avatary Seleny Gomez z teledysku Hit The Lights .

Cześć ! Jak tam u was ? Widziałam ,że Paris dodała dzisiaj notkę z avatarami , ale ja też dodam , bo od wczoraj się z nimi męczę . Po pierwsze , wybrałam teledysk Seleny ponieważ strasznie mi się on podoba jak i piosenka . Po drugie , wciąż odwiedzacie B-Pepsi choć przez pewien czas nie dodawałyśmy notek , cieszy nas to bardzo . Po trzecie , mam nadzieję ,że avatary będą wam się podobały bo jak mówiłam wyżej napracowałam się przy nich . A ! No i pozdrawiam moja kochaną klasę ,która (choć nie mam BLADEGO POJĘCIA czemu) łagodnie mówiąc nie lubi mnie i Paris .. Zapewne ktoś z mojej klasy to przeczyta ,więc dlatego to piszę . No , to proszę bardzo , macie avatary :

























Mi się wszystkie BAARDZO podobają i uważam ,że wyszły bardzo fajne ;)

bierzesz ? = piszesz !
pozdro , Lilian .

3 komentarze:

napisz co myślisz o notce ;)