Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

czwartek, 3 maja 2012

93.Tła na poszkole.pl

UWAGA ! BLUE-PEPSI TYMCZASOWO MA MAŁY REMONT ! PROSZĘ O NIE OCENIANIE TERAŹNIEJSZEGO WYGLĄDU BLOGA ;) OBIECUJĘ ,ŻE SKOŃCZĘ TO JUTRO  (4 maja ) ! A TYMCZASEM ZAPRASZAM NA FANPAGE'a B-PEPSI , KTÓRY RÓWNIEŻ ZOSTANIE OBROBIONY JUTRO ;) 
Siemka ;) Tutaj znowu Lilian . Coś często tu nie zaglądam (przepraszam) ,ale gdy tylko mam wolny czas próbuje to nadrabiać . No więc nadrabiam ! Dzisiaj dodam super świetne tła na poszkole.pl ! Są boooooooooooooooskie ! ♥ Bardzo mi się podobają bo sama je zrobiłam ;) Jak tam wasza majówka ? Moja mija dość prędko . Za prędko . Chcę więcej ! Według mnie za bardzo leniuchuję . Jak u was ? Też się tak nudzicie ?

BIERZESZ ?! = PISZESZ !











Pozdrowienia . Lilian ♥

4 komentarze:

  1. Super tła ! Boskie są ! Kradnę dwa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet fajne . ładne zrobiłaś . pozdrawiam i biorę prawie wszystkie :) dzięki

    OdpowiedzUsuń

napisz co myślisz o notce ;)