Wow , ile was tu było ? ;)

Ważny przepis na Blue-Pepsi !

Każdy kolejny post będzie zamieszczony po dwóch komentarzach pod ostatnim postem.

Skąd wiesz o moim blogu ?

piątek, 11 maja 2012

94.Nagłówki z poszkole :)

hej wam znowu . Długo mnie nie było i za swą nieobecność przepraszam , ale teraz jest weekend i postanowiłam , że dodam wam nagłówki , trochę się ich obszukałam :) Ale zapewne nie chce wam się siedzieć na Poszkole i przeglądać grupy z grafiką itd. Postanowiłam wam to ułatwić . A więc NOTKI DODAWAŁABYM WCZEŚNIEJ JAKBYM WIDZIAŁA JAKIEKOLWIEK KOMENTARZE A TU NIC. NIE ROZUMIEM TEGO STARAMY SIĘ A MY MAMY 0 PODZIĘKOWANIA ZA TO . TAK CIĘŻKO NAPISAĆ : DZIĘKI , BIORĘ . MYŚLĘ , ŻE DODACIE KOMENTARZE ... A POD TYM NAPISZCIE CO CHCECIE W NASTĘPNEJ NOTCE . :) Z GÓRY DZIĘKI I POZDRAWIAM .
A więc co robicie ? Upał nie ? ;) Ale myślę , że to suuuper . Siatka , spacery itd. Ja bardzo lubię lato . Jakby nie ta szkoła . Ja już chce koniec roku , a wy ? :) jeszcze mam prośbę żebyście lajkowali naszą stronkę na fejsbuku , tam piszcie posty co mamy zmienić , co wam się podoba , co chcecie zobaczyć i tak dalej . Zapraszamy . Link do stronki znajdziecie pod tą notką , a mianowicie pod notką Lilian . :)
No to dodaje avki i lecę na dwór grać w siatkę . miłego weekendu ;) 3majcie się .

BIERZESZ ?! = PISZESZ !












 Jak na którykolwiek klikniesz to jest ORYGINALNY ROZMIAR!

1 komentarz:

napisz co myślisz o notce ;)